Khamis, 14 Julai 2011

A.D.A.M


aLHAMDULILLAH.... syukur sgt ngan pemberianmu Ya Allah atas kehadiran A.D.A.M. now adam dah 4 tahun,so far alhamdulilah,adam membesar ngan sihat walaupun kurus kering.... after dah pegi tadika adam dah pandai macam2 dah..dah pandai baca doa makan, dah pandai baca ABC, dah pandai kira - kira...then dah pandai tulis nama sendiri A.D.A.M. Everthing he can do it.... ckp x yah nak katalah mmg dia je tau semua....


Paling suka bila dia buat salah dia mesti ckp " maaf mama "

Klu dia minta buatkan susu ke apa mesti dia cakap " terima kasih mama "

waktu tdo pun aku paling suka, klu aku tdo dulu( mmg aku la selalu tdo dulu dr dia ) dia mesti cium pipi..cium tangan pastu esok mesti dia ckp " mama adam cium tangan mama ngan pipi mama"

yang aku x suka now dia dah byk terpengaruh ngan kartun..mahunya x ikut kartun 24 jam k,asyik tgk kartun jer..mmg aku ngan papa dia x blh nak tgk tv lain..yang aku angin tu siap pi sorok remote tv...

k lah aku berenti di sini dulu,cuba tuk upload gambar adam..cannot la plak..nanti update soon...



Tiada ulasan: