Jumaat, 8 Jun 2012

Sembelit...

Diusia kandungan masuk 21 minggu sembelit still gak ada..adoiii, masa mengandungkan adam x de la sembelit cuma lepas bersalin je sembelit..ni mengandung pun dah dapat sembelit...mmg siksa la

Macam - macam buah dah mkn tp still x jalan gak..ada sapa - sapa yang ada petua atau mengalami nasib yang sama ngan saya..mohon disharekan... lagi satu cukup tension bila kulit muka  dan belakang penuh naik bintik - bintik hitam..semua org tegur dan perasan akan perubahan yang berlaku ni..adoiiii..cukup rimas bagi aku...

Tapi apakan daya..kena hadapi gak la....mengandung kali ni mmg berbeza compare ngan  mengandungkan adam dulu....byk gak buar research kat tenet tp x byk sgt la membantu.....

2 ulasan:

Irfa berkata...

biasalah tu
akak ni dah 3 anak..macam2 alahan yang berlaku masa peknen.jerawat masa peknen akan hilang bila dah bersalin nanti...jgn garu nanti berparut.

sembelit tu cuba amalkan bila bangun dari tido jgn terus kumur.tapi minum 2 cawan air suam..maksudnya minum terus tanpa kumur.insyaAllah menjadi

yani-pali berkata...

ok noted akk..ni petua bagus ni...tu la akk rasa rimas dah tgk muka ni..tp hati duk berkata - kata mcm akk gak..nanti lps bersalin dia hilang la