Sabtu, 11 Jun 2011

Al KisahNya...

bercerita mengenai anak bujang aku ni
erm mcm2 karenah..susahnya nak jaga, kena byk menuntut kesabaran skrg ni
kecik x de la susah mcm ni, bila dah besar Ya Allah
diman dia makin menjadi - jadi,hanya Tuhan je la yg tahu

dia ni lepas bgn je dr tido pd waktu pagi la
selalu aku perasan mata dia akan sepet sebelah
aku pun x tahu kenapa sebat dan munasabatnya
dan lg satu ya allah susahnya nak berak
mmg selalu kena masukkan ubat bontot,klu x mmg dlm 2,3 hari gak la x kan berak
aku pun x tahu kenapa...adam ..adam





korang tgk la mata dia yg sepet sebelah tu


Tiada ulasan:

PERMULAAN NIAGA KECILAN

Alhamdulillah dengan izinNYA..aku mula berani mencuba berniaga dengan menjadi agent tudung untuk Butik Hayda Scraf ni... Alhamdulillah per...