Jumaat, 1 Julai 2011

Jumaat..di ofis

Hari ni aku kat ofis je disebabkan kesihatan yang x mengizinkan aku tuk kuar..aku dah dapat selsema bagai la.. so dah x de keja.. lunch yang panjang ni..so aku pun duk surf tenet je la..
Sekarang ni orang tgh famos duk jual secara online..dan yang paling byk adalah jualan shawl dan juga tudung..mmg berlambak dengan macam2 fashion..aku pun pening tgk fashion2 tudung ni...ada yg ok dan ada juga lak yg blh buat mata aku berbulu nengoknya. Antara blog yang menarik mengikut citarasa aku adalah:


aura tudung ni aku suka sgt coz sb dia simple je and then x yah nak lilit bagai
dan yg paling aku suka coz dia kosong dan sesuai tuk dipakai kat ofis.


Ini plak adalah satu laman web yang mana u all blh tgk mcm2 tudung dan fashion,kira tudung cente la ni.


yg ni plak lebih kepada fashion skirt, seluar palazo



kesimpulan mmg berlambak la blog2 yg berkaitan shawl , tudung dan byk lg la,u all just taip je apa yg u all nak for sure u all akan dapat.. tapi satu je nak pesan beli la ikut keperluan,jgn ikut nafsu....


Tiada ulasan:

PERMULAAN NIAGA KECILAN

Alhamdulillah dengan izinNYA..aku mula berani mencuba berniaga dengan menjadi agent tudung untuk Butik Hayda Scraf ni... Alhamdulillah per...