Selasa, 1 November 2011

berhabuk sudah...

Dah lama betul x mengupdate belog..sibuk sgt ke???? x de la cuma kemalasan melanda tuk mengupdate belog beserta dgn x de apa yg nak dijadikan diari tuk tatapan  korang ( ada org baca ke belog aku ni hehehehe ).

Anyway, hr ni byk masa so sempat lah menjeguk belog sekejap,lately aku byk sibuk bereksperimen di dapur ngan mencuba bermacam resepi, ingat nak gak letak kat belog ni..tp kesempatan belum ada lg..Insyaallah klu ada masa nanti aku sharekan kat korang yer....

Ok lah..setakat ni dulu jom layankan majalah RAPI yg br beli pg td...




2 ulasan:

HappyIrfa berkata...

ada org baca..akak la :-)
mmg berhabuk pun..nak tolong sapu pun jauh sangat.akak pun suka baca rapi tapi tak ramping2 pun

yani-pali berkata...

TQ kak..tu la jauh sgt nak sapukan,bila nak jumpa ni....suka sgt baca rapi,x pe la kak cuma ambil je la ilmu kat dlm tu..lama2 ramping la tu

PERMULAAN NIAGA KECILAN

Alhamdulillah dengan izinNYA..aku mula berani mencuba berniaga dengan menjadi agent tudung untuk Butik Hayda Scraf ni... Alhamdulillah per...