Selasa, 15 November 2011

Pelik tp Benar

Hari ni lepas ambik adam, kena lak pegi Pasaraya HERO disebabkan adam mengidam nak mkn byte cadbury tu,skrg ni dia duk pulun mkn benda tu..so selagi ingatan dia kat byte cadbury tu x hilang selagi tu la dia minta..adoii pening la ngan adam ni..so kena gak la pg



Mcm  biasa la, sampai je umah letak hbag dan sambil merehatkan minda dan fizikal dan sambil itu jugak kepala ligat duk memikir  menu apa yg nak msk untuk santapan makan malam aku ngan adam...dengan pantasnya terus msk dapur tgk apa - apa yg patut aku msk...bila jer capai periuk nasi,rupanya ada lg saki baki nasi semalam yg masak x habis....rs syg lak so decide buat nasi goreng je la..lg senangkannnn,lg pun adam ngan aku x de la ni sgt,coz papa adam kerja ptg hr  ni...


ko org tgk la apa adam buat... terkejut aku dibuatnya, x pernah2 sebelum  ni dia mkn nasi letak cekedih tu,tiba2 lak hr ni dia buat mcm tu,padahal nasi goreng tu aku dah letak ayam..tp nak gak letak benda tu,katanya ikut ikbal ( kawan dia kat sekolah ).adoiii la penangan ikut kwn2 kat sekolah. Benda yg x pernah buat pun dia akan buat. Pelik benar bg aku, tp x tahu la kot korang pun biasa buat mcm adam buat ni...


Tiada ulasan:

PERMULAAN NIAGA KECILAN

Alhamdulillah dengan izinNYA..aku mula berani mencuba berniaga dengan menjadi agent tudung untuk Butik Hayda Scraf ni... Alhamdulillah per...