Sabtu, 18 Januari 2020

Mcm ni ke anak dara zaman sekarang

Setiap kali nak keluar or nak g kenduri  mmg akan stress ngan anak dara sorang nih😓🤭

Skrg baru darjah 2 tp nak melaram je..padahal aku bkn la jangoks sgt pun sekadar tepek krim sendayu tinggi..letak lipstick dah siap..

Tapi anak dara aku sorang ni aduii la.. mengalah kan mak plak😂😂


X cukup ngan makeup..nak pakai tudung mcm mama plakkk..ok la as a parent kita suka la klu anak pompuan nak pakai tudung..slowly belajar pakai tudung. Hopefully cepat sedar la akan apa yg bolrh dan apa yg x boleh..

Tiada ulasan:

Older Posting